Search




Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph -1419474106 -1620054872
2012 Аналіз туристичного потенціалу Сумської області Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 70488863 141683396
2012 Підходи до факторного аналізу напрямів реалізації конкурентних переваг вітчизняної економіки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 15449980 12770315
2012 Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко, Ю.М. Conference Papers 5082665 4353496
2012 Дослідження відношення населення до екологічних проблем (на прикладі м. Сум) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Кириченко, Т. Conference Papers 8263509 2207051
2012 Умови та особливості становлення корпоративної культури вітчизняних підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Ovcharenko, Maksim Ivanovich Article -1909565016 824306132
2012 Напрями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку малого і середнього бізнесу у Сумській області Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 2340312 2461646
2012 Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 6551664 8585788
2012 Методичні засади аналізу екологічно-орієнтованих проектів інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 77281507 59449515
2012 Рейтинг WEBOMETRIX як засіб просування ВНЗ та його підрозділів на ринку освітніх послуг (досвід ФЕМ СумДУ) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 1798615237 818529977
2012 Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Article -409669550 181657887
2012 Маркетинг знань: роль і завдання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4086841 3741027
2012 Проблемы и подходы к вебометрической оценке интеллектуального капитала ВУЗ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Filchenko, Dmytro Viktorovych Article 167506611 1160590027
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 51084060 85292301
2012 Особливості підготовки фахівців з маркетингу у СумДУ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4272276 5505324
2012 Концептуальні засади формування механізмів управління інноваційною діяльністю Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 31362190 36675696
2012 Дослідження щодо використання екологічності як фактору конкурентоспроможності бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шатова, В.М. Conference Papers 235507315 306759782
2012 Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna; Timoshova, Olha Yevhenivna Article -1984520986 593140940
2012 Методологічні засади формування комплексного механізму управління потенціалом інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 110844108 183281626
2012 Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 64036192 82042307