Search



Clear search fields
Showing results 1 to 8 of 8
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Економічні проблеми стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 2338572 2475405
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 41697232 17228310
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3080322 6228954
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3439739 3668100
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article -1285263536 -2095099457
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3954734 6079301
2009 Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3379484 2264654
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1734857 2687877