Search







Clear search fields
Showing results 1 to 20 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Інновації і маркетинг – рушійні сили економічного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Monograph -500081389 1138123287
2012 Аналіз туристичного потенціалу Сумської області Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; Shcherbachenko, Viktoria Oleksiivna Conference Papers 70488862 78713282
2012 Підходи до факторного аналізу напрямів реалізації конкурентних переваг вітчизняної економіки Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 9406653 9748650
2012 Особливості маркетингу в антикризовому менеджменті підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Гладенко, Ю.М. Conference Papers 5082665 4353496
2012 Дослідження відношення населення до екологічних проблем (на прикладі м. Сум) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Кириченко, Т. Conference Papers 5178711 2207051
2012 Умови та особливості становлення корпоративної культури вітчизняних підприємств Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Ovcharenko, Maksim Ivanovich Article -1909565016 824306132
2012 Напрями екологічно-орієнтованого інноваційного розвитку малого і середнього бізнесу у Сумській області Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 1770115 2461645
2012 Попит на екологічні товари як ринкова можливість інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 5250611 4008920
2012 Методичні засади аналізу екологічно-орієнтованих проектів інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 58258637 59449515
2012 Рейтинг WEBOMETRIX як засіб просування ВНЗ та його підрозділів на ринку освітніх послуг (досвід ФЕМ СумДУ) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Shypulina, Yuliia Serhiivna Conference Papers 757702833 818529976
2012 Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Article 13154166 -839651805
2012 Маркетинг знань: роль і завдання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 3287855 2143061
2012 Проблемы и подходы к вебометрической оценке интеллектуального капитала ВУЗ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Filchenko, Dmytro Viktorovych Article -317877287 1160590027
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 42607510 68339201
2012 Особливості підготовки фахівців з маркетингу у СумДУ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4272274 5505324
2012 Концептуальні засади формування механізмів управління інноваційною діяльністю Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 31362190 22175081
2012 Дослідження щодо використання екологічності як фактору конкурентоспроможності бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шатова, В.М. Conference Papers 127427441 306759782
2012 Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna; Timoshova, Olha Yevhenivna Article 1155223155 593140939
2012 Методологічні засади формування комплексного механізму управління потенціалом інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 55422054 183281625
2012 Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 48692717 82042307