Search





Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 31
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Імідж організації як економічна категорія: сутність, зміст, основні етапи формування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Kolodka, Anna Vitaliivna Article 13154166 -839651805
2012 Маркетинг знань: роль і завдання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 3287855 2143061
2012 Проблемы и подходы к вебометрической оценке интеллектуального капитала ВУЗ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Liubchak, Volodymyr Oleksandrovych; Filchenko, Dmytro Viktorovych Article -317877287 1160590027
2012 Мотивація екологізації споживання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 42607510 68339201
2012 Особливості підготовки фахівців з маркетингу у СумДУ Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 4272274 5505324
2012 Концептуальні засади формування механізмів управління інноваційною діяльністю Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Conference Papers 31362190 22175081
2012 Дослідження щодо використання екологічності як фактору конкурентоспроможності бізнесу Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Шатова, В.М. Conference Papers 127427441 306759782
2012 Маркетинговий аналіз сприйняття вітчизняними споживачами екологічних характеристик продукції Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Коваленко, Яна Анатоліївна; Коваленко, Яна Анатольевна; Kovalenko, Yana Anatoliivna; Timoshova, Olha Yevhenivna Article 1155223155 593140939
2012 Методологічні засади формування комплексного механізму управління потенціалом інноваційного розвитку Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 55422054 183281625
2012 Маркетинг экологических инноваций: место и роль среди концепций развития маркетинга, основные задачи Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article 48692717 82042307