Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100131
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичні вказівки до навчальної дисципліни "Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем: психологічна просвіта" |
Authors |
Danilova, Dar`ia Eduardivna
![]() Sakhno, Paraskoviia Ivanivna ![]() Tarasova, Tetiana Borysivna ![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0009-0004-1548-7496 http://orcid.org/0000-0003-4010-689X http://orcid.org/0000-0003-0353-7199 |
Keywords |
галузі психології психодіагностика консультування психопросвіта психопрофілактика тренінг психокорекція психічне здоров'я група підтримки телефон довіри |
Type | Working Paper |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100131 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International |
Citation | Методичні вказівки до навчальної дисципліни "Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем: психологічна просвіта" / уклад. : Д. Е. Данілова, П. І. Сахно, Т. Б. Тарасова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 81 с. |
Abstract |
Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців насамперед передбачають підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їхньої активності неможливе формування повноцінних знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів починаючи з першого курсу. Проте, досвід показує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі Інтернет, використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків.
Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем «Психологічна просвіта» присвячені наші методичні рекомендації здобувачам. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм самостійної роботи допоможе студентам у подоланні труднощів. |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
m6132.pdf | 1.41 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.