Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100131
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичні вказівки до навчальної дисципліни "Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем: психологічна просвіта"
Authors Danilova, Dar`ia Eduardivna  
Sakhno, Paraskoviia Ivanivna  
Tarasova, Tetiana Borysivna  
ORCID http://orcid.org/0009-0004-1548-7496
http://orcid.org/0000-0003-4010-689X
http://orcid.org/0000-0003-0353-7199
Keywords галузі психології
психодіагностика
консультування
психопросвіта
психопрофілактика
тренінг
психокорекція
психічне здоров'я
група підтримки
телефон довіри
Type Working Paper
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100131
Publisher Сумський державний університет
License Creative Commons Attribution - NonCommercial - ShareAlike 4.0 International
Citation Методичні вказівки до навчальної дисципліни "Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем: психологічна просвіта" / уклад. : Д. Е. Данілова, П. І. Сахно, Т. Б. Тарасова. Суми : Сумський державний університет, 2025. 81 с.
Abstract Перспективи розвитку освітнього процесу в закладах вищої освіти України в плані підготовки висококваліфікованих фахівців насамперед передбачають підвищення значущості свідомої, цілеспрямованої, самостійної пізнавальної діяльності кожного студента. Без їхньої активності неможливе формування повноцінних знань, умінь, навичок, розвиток здібностей, загальних та спеціальних компетентностей. Наукова інформованість, компетентність фахівця – це його інтелектуальний потенціал, орієнтований на пізнавальну активність, систему певних дослідницьких умінь, без яких неможлива творча діяльність у межах його спеціальності. Справжній фахівець – це не склад наукової інформації, а творець на її основі нових знань, нових ефективних творчих технологій професійної діяльності. Набуття таких якостей майбутнього фахівця потребує постійної, наполегливої, творчої самостійної роботи студентів починаючи з першого курсу. Проте, досвід показує, що студенти зазнають значних труднощів у роботі з книгою, науковою літературою, ресурсами мережі Інтернет, використанні можливостей штучного інтелекту, формулюванні власних думок та висновків. Саме цим проблемам у вивченні навчальної дисципліни «Система роботи психологічних служб та методика роботи практичного психолога зі змістовим модулем «Психологічна просвіта» присвячені наші методичні рекомендації здобувачам. Сподіваємося, що рекомендації з послідовного планування, організації та проведення різних форм самостійної роботи допоможе студентам у подоланні труднощів.
Appears in Collections: Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
m6132.pdf 1.41 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.