Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100157
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Генеративні моделі в телевізійних медіа: нова ера контенту
Other Titles Generative models in television media: a new era of content
Authors Овсянніков, Є.
ORCID
Keywords генеративні моделі
штучний інтелект
телевізійні медіа
цифрова трансформація
етика в медіа
ШІ-контент
generative models
artificial intelligence
television media
digital transformation
ethics in media
AI content
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100157
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Овсянніков Є. Генеративні моделі в телевізійних медіа: нова ера контенту / наук. кер. В. М. Каленич // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 108-112.
Abstract У роботі проаналізовано трансформацію телевізійного контенту під впливом розвитку генеративних моделей штучного інтелекту. Досліджено можливості використання таких технологій у створенні телевізійних форматів: новин, розважальних програм, соціальної реклами та інших видів мовлення. Визначено позитивні аспекти впровадження генеративних моделей – зниження витрат на виробництво, підвищення швидкості створення контенту, персоналізація продукту. Окремо розглянуто потенційні загрози: поширення дезінформації, етичні дилеми, зниження довіри до медіа. У роботі акцентовано увагу на необхідності розробки чітких регуляторних підходів до застосування ШІ в телевізійній сфері.
The work analyzes the transformation of television content under the influence of the development of generative models of artificial intelligence. The possibilities of using such technologies in the creation of television formats: news, entertainment, social advertising and other types of broadcasting. The positive aspects of the introduction of generative models are defined - reducing production costs, increasing the speed of content creation, personalizing the product. The potential threats are considered separately: the spread of misinformation, ethical dilemmas, and a decrease in trust in the media. The work focuses on the need to develop clear regulatory approaches to the use of AI in the television sphere.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Ovsyannikov_generative_models.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.