Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100159
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів
Other Titles SMM strategies in the digital age: adapting to changes in user behaviour
Authors Мартищенко, Ж.
Tokar, Yurii Viktorovych  
ORCID http://orcid.org/0009-0005-7314-9249
Keywords SMM-стратегія
формат контенту
поведінка аудиторії
контент
відео
social media management
strategy
content format
audience behaviour
content
video
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100159
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Мартищенко Ж., Токар Ю. Стратегії SMM у цифрову епоху: адаптація до змін у поведінці користувачів // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 123-127.
Abstract У роботі розглядаються основні причини змін поведінки користувачів соціальних мереж: від мети користування мережами, оновлення соцмереж виробниками до збільшення вимог якості комунікації. Завдяки дослідженням доведено найбільший популярний формат для платформ – відео. Розглянуто способи адаптації SMM-стратегіїзавдяки відео контенту до потреб аудиторії.
The study explores the primary factors contributing to shifts in the behaviour of social media users, namely the shift from the initial purpose of network utilisation by manufacturers to the subsequent emphasis on enhancing the quality of communication. The research findings indicate that video is the most prevalent format on various platforms. The present study explores the methods by which the strategy of Social Media Marketing (SMM) can be adapted through the use of video content in order to align with the requirements of the target audience.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Martyshchenko_strategy.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.