Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100160
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Медіарепрезентація жінок-лідерок у локальній журналістиці: кейс-дослідження
Other Titles Media representation of women leaders in local journalism: a case study
Authors Havryliuk, Inna Leonidivna  
Котляр, Т.
ORCID http://orcid.org/0000-0001-7454-3540
Keywords жінка
жіноче лідерство
медіадискурс
локальні медіа
гендерна рівність
women
women's leadership
media discourse
local media
gender equality
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100160
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Гаврилюк І., Котляр Т. Медіарепрезентація жінок-лідерок у локальній журналістиці: кейс-дослідження // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 128-132.
Abstract У дослідженні розглянуто особливості висвітлення жінок-лідерок у інформаційному просторі Сумщини. Основна увага приділяється аналізу тенденцій, образів та тем, за допомогою яких місцеві медіа формують суспільне уявлення про жінок у лідерських ролях. Робота поєднує контент-аналіз журналістських публікацій, а також оцінює, наскільки ці репрезентації сприяють чи перешкоджають гендерній рівності. Результати дослідження демонструють наявність гендерних упереджень у медіадискурсі та окреслюють перспективи для більш збалансованого висвітлення жіночого лідерства в журналістиці.
The study examines the peculiarities of coverage of women leaders in the information space of Sumy region. The focus is on analysing the trends, images and themes that local media use to shape public perceptions of women in leadership roles. The study combines qualitative and quantitative content analysis of journalistic publications and assesses the extent to which these representations promote or hinder gender equality. The results of the study demonstrate the existence of gender bias in media discourse and outline prospects for more balanced coverage of women's leadership in journalism.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Havryliuk_women.pdf 43.82 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.