Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100164
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Модифікація форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни (на прикладі видавництва «Бородатий Тамарин»)
Other Titles Modification of forms of event management of publishing agencies in the conditions of the Russian-Ukrainian war (on the example of the publishing agencies « Bearded Tamarin»)
Authors Подоляка, Н.
Савчукk, О.
ORCID
Keywords подієвий менеджмент видавництв
промоція книг
книжковий бізнес
видавництво «Бородатий Тамарин»
російсько-українська війна
event management of publishing houses
book promotion
book business
publishing house «Bearded Tamarin»
Russian-Ukrainian war
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100164
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Подоляка Н., Савчук О. Модифікація форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни (на прикладі видавництва «Бородатий Тамарин») // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 156-160.
Abstract Розглядається питання щодо модифікації форм подієвого менеджменту видавництв в умовах російсько-української війни. На прикладі діяльності видавництва «Бородатий Тамарин» доведено, що видавництва сьогодні активно використовують соціальні мережі та месенджери Telegram, Instagram, Facebook, TikTok, Email-розсилки, власний сайт та інше задля інформування аудиторії щодо проведення заходів із промоції книги, адже в сучасному світі онлайн-івенти стали новою якісною заміною офлайн-спілкуванню. Основна реалізація складових подієвого менеджменту видавництва «Бородатий Тамарин» відбувається за безпосередньої участі його власника – відомого українського письменника Макс Кідрука у проєктах, де він може гідно його представити.
The issue of modifying the forms of event management of publishing houses in the conditions of the Russian-Ukrainian war is considered. The example of the activities of the publishing house «Bearded Tamarin» proves that today publishing houses actively use social networks and messengers Telegram, Instagram, Facebook, TikTok, Email newsletters, their own website and others to inform the audience about the events for the promotion of the book, because in the modern world online events have become a new high-quality replacement for offline communication. The main implementation of the components of the event management of the publishing house «Bearded Tamarin» takes place with the direct participation of its owner - the famous Ukrainian writer Max Kidruk in projects where he can adequately represent it.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Podoliaka_book_promotion.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.