Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100174
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості конкуренції косметичних магазинів на локальних ринках
Other Titles Features of competition of cosmetic stores in local markets
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Колесникова, В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords стратегії кмунікації
візуальний контент
локальних магазинів
косметичних магазинів
UGC-контент
ШІ
інтерактив
інновації
communication strategies
visual content
local stores
cosmetic stores
UGC-content
AI
interactive
innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100174
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т., Колесникова В. Особливості конкуренції косметичних магазинів на локальних ринках // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 183-186.
Abstract Дослідження вивчає стратегії комунікації та візуальний контент косметичних магазинів в Instagram у 2025 році, з фокусом на конкуренції (Unova, Aisha, Belle Elli). Аналіз охоплює UGC, інтерактив, інновації.
The study develops the communication strategy and visual content of cosmetic stores on Instagram in 2025, with a focus on competition (Unova, Aisha, Belle Elli). The analysis covers UGC, interactive, innovation.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalova_communication_strategies.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.