Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100174
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Особливості конкуренції косметичних магазинів на локальних ринках |
Other Titles |
Features of competition of cosmetic stores in local markets |
Authors |
Kovalova, Tetiana Viktorivna
![]() Колесникова, В. |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6551-4139 |
Keywords |
стратегії кмунікації візуальний контент локальних магазинів косметичних магазинів UGC-контент ШІ інтерактив інновації communication strategies visual content local stores cosmetic stores UGC-content AI interactive innovation |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100174 |
Publisher | Сумський державний університет |
License | In Copyright |
Citation | Ковальова Т., Колесникова В. Особливості конкуренції косметичних магазинів на локальних ринках // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 183-186. |
Abstract |
Дослідження вивчає стратегії комунікації та візуальний контент косметичних
магазинів в Instagram у 2025 році, з фокусом на конкуренції (Unova, Aisha, Belle Elli). Аналіз
охоплює UGC, інтерактив, інновації. The study develops the communication strategy and visual content of cosmetic stores on Instagram in 2025, with a focus on competition (Unova, Aisha, Belle Elli). The analysis covers UGC, interactive, innovation. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Kovalova_communication_strategies.pdf | 43.75 MB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.