Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100177
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху
Other Titles Innovative approaches to creating advertising campaigns in the digital age
Authors Kovalova, Tetiana Viktorivna  
Іллін, Є.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6551-4139
Keywords цифровий маркетинг
рекламна кампанія
Big Data
персоналізація
штучний інтелект
інтерактивні технології
digital-інструменти
digital marketing
advertising campaign
Big Data
personalization
artificial intelligence
interactive technologies
digital tools
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100177
Publisher Сумський державний університет
License In Copyright
Citation Ковальова Т., Іллін Є. Інноваційні підходи до створення рекламних кампаній у цифрову епоху // Cучасний масовокомунікаційний простір: історія, реалії, перспективи : збірник наукових праць ІV Науково-практичної конференції студентів, аспірантів та молодих науковців, м. Суми, 22–23 травня 2025 р. / ред.кол.: В. Садівничий, І. Жиленко, Т. Ковальова та ін. ; відп. за вип. В. Садівничий. Суми : Сумський державний університет, 2025. С. 196-200.
Abstract Розглядається розвиток цифрового маркетингу, окреслено еволюцію рекламної комунікації від традиційного до цифрового формату, визначено ключові терміни та підходи до класифікації digital-інструментів. Аналіз сучасних наукових досліджень і публікацій щодо використання технологій Big Data, персоналізації, програматик реклами, AR/VR, а також практики впровадження інноваційних стратегій у провідних міжнародних і вітчизняних кампаніях.
This paper examines the development of digital marketing, outlines the evolution of advertising communication from traditional to digital formats, and defines key terms and approaches to the classification of digital tools. It analyzes current scientific research and publications on the use of Big Data technologies, personalization, programmatic advertising, AR/VR, as well as the practices of implementing innovative strategies in leading international and domestic campaigns.
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Kovalova_digital_marketing.pdf 43.75 MB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.