Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100216
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Фідбек у формувальному оцінюванні на онлайн-уроці англійської мови у 5 класі ЗЗСО
Authors Білашенко, Н.Ю.
ORCID
Keywords формувальне оцінювання
дистанційне навчання
англійська мова
онлайн-урок
formative assessment
distance learning
English
online lesson
Type Conference Papers
Date of Issue 2025
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100216
Publisher Класичний фаховий коледж Сумського державного університету
License Copyright not evaluated
Citation Білашенко Н. Ю. Фідбек у формувальному оцінюванні на онлайн-уроці англійської мови у 5 класі ЗЗСО // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2025: тези доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції здобувачів освіти, м. Конотоп 1 червня 2025 р. / за заг. ред.: Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник та ін. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2025. С. 152-155.
Abstract Постановка проблеми. У сучасних умовах дистанційного навчання особливої актуальності набуває питання організації формувального оцінювання як важливого засобу підтримки навчальної діяльності учнів на онлайн-уроці англійської мови у закладах загальної середньої освіти (далі – ЗЗСО). Одним із ключових його інструментів є фідбек, тобто зворотний зв’язок, що сприяє мотивації, саморефлексії та поступовому поліпшенню навчальних результатів учнів. Завдяки фідбеку вчитель має змогу відстежувати навчальний процес кожного учня, своєчасно виявляти труднощі в опануванні матеріалу та вчасно на них реагувати, надавати кожному індивідуальну підтримку, а також формувати в учнів навички саморегуляції та саморефлексії. Особливої уваги ці аспекти набувають у роботі з учнями п’ятого класу, які перебувають на етапі переходу від початкової до базової середньої освіти та мають потребу в чітких орієнтирах і дружньому педагогічному супроводі. В умовах онлайн-навчання у ЗЗСО виникає потреба в адаптації форм і стратегій зворотного зв’язку з урахуванням вікових особливостей учнів молодшого підліткового віку та специфіки цифрового середовища. У результаті формувальне оцінювання набуває не лише ролі інструменту для перевірки знань, а й стає важливим механізмом розвитку основних навчальних компетентностей та забезпечення принципів якісної, доступної освіти, яка відповідає потребам учнів.
Appears in Collections: Наукові видання (КФК)

Views

Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Files

File Size Format Downloads
Bilashenko_formative_assessment.pdf 459.2 kB Adobe PDF 0

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.