Please use this identifier to cite or link to this item:
https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100216
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Фідбек у формувальному оцінюванні на онлайн-уроці англійської мови у 5 класі ЗЗСО |
Authors |
Білашенко, Н.Ю.
|
ORCID | |
Keywords |
формувальне оцінювання дистанційне навчання англійська мова онлайн-урок formative assessment distance learning English online lesson |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2025 |
URI | https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/100216 |
Publisher | Класичний фаховий коледж Сумського державного університету |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Білашенко Н. Ю. Фідбек у формувальному оцінюванні на онлайн-уроці англійської мови у 5 класі ЗЗСО // Перший крок у науку: Конотопські наукові студії – 2025: тези доповідей ІV Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції здобувачів освіти, м. Конотоп 1 червня 2025 р. / за заг. ред.: Г. А. Коломоєць, Г. В. Буянової, Т. В. Гребеник та ін. Конотоп : Класичний фаховий коледж Сумського державного університету, 2025. С. 152-155. |
Abstract |
Постановка проблеми. У сучасних умовах дистанційного
навчання особливої актуальності набуває питання організації
формувального оцінювання як важливого засобу підтримки навчальної
діяльності учнів на онлайн-уроці англійської мови у закладах загальної
середньої освіти (далі – ЗЗСО). Одним із ключових його інструментів є
фідбек, тобто зворотний зв’язок, що сприяє мотивації, саморефлексії та поступовому поліпшенню навчальних результатів учнів. Завдяки
фідбеку вчитель має змогу відстежувати навчальний процес кожного
учня, своєчасно виявляти труднощі в опануванні матеріалу та вчасно на
них реагувати, надавати кожному індивідуальну підтримку, а також
формувати в учнів навички саморегуляції та саморефлексії. Особливої
уваги ці аспекти набувають у роботі з учнями п’ятого класу, які
перебувають на етапі переходу від початкової до базової середньої
освіти та мають потребу в чітких орієнтирах і дружньому педагогічному
супроводі. В умовах онлайн-навчання у ЗЗСО виникає потреба в
адаптації форм і стратегій зворотного зв’язку з урахуванням вікових
особливостей учнів молодшого підліткового віку та специфіки
цифрового середовища. У результаті формувальне оцінювання набуває
не лише ролі інструменту для перевірки знань, а й стає важливим
механізмом розвитку основних навчальних компетентностей та
забезпечення принципів якісної, доступної освіти, яка відповідає
потребам учнів. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (КФК) |
Views

1
Downloads
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Bilashenko_formative_assessment.pdf | 459.2 kB | Adobe PDF | 0 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.