Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords | |
Type | Article |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Тєлєтов, О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 5-13. |
Abstract |
Статтю присвячено проблемам партнерського маркетингу, що в умовах трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. З цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views

7

16162

534

193830

1

10692700

1

1

416064835

26

1309755493

1

5

416064837

88838750

1309755492

92
Downloads

4

1

535

1930179

1

1

5

1

416064835

1

-743584527

396
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1_Telet.pdf | 136.96 kB | Adobe PDF | -325588568 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.