Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Keywords
Type Article
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Тєлєтов, О.С. Концептуальні засади застосування партнерського маркетингу на промисловому підприємстві [Текст] / О.С. Тєлєтов // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2008. — №1. — С. 5-13.
Abstract Статтю присвячено проблемам партнерського маркетингу, що в умовах трансформаційної економіки є маловивченими. Підтверджено актуальність розвитку довгострокових взаємовигідних партнерських стосунків. З цією метою створюються відповідні ланцюжки цінностей у зовнішньому середовищі, вдосконалюються стосунки всередині промислового підприємства, а також видозмінюються функції відповідних маркетингових служб. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1065
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
7
Germany Germany
534
Iran Iran
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Netherlands Netherlands
18
Russia Russia
26
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
1518
United Kingdom United Kingdom
11
United States United States
33
Unknown Country Unknown Country
92

Downloads

China China
4
France France
1
Germany Germany
535
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
2248
Unknown Country Unknown Country
396

Files

File Size Format Downloads
1_Telet.pdf 136,96 kB Adobe PDF 3189

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.