Search




Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 15
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 126414192 126957737
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 4128984 2547522
2010 Американська "жива" легенда-газета "The Washington Post": сучасний стан діяльності газети Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Ровенська, Л. Article 1683117036 -724728382
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 280193928 -411578152
2014 Рекламный образ как образ современной культуры в "Системе вещей" Ж. Бодрияра Гнибида, Я. Conference Papers 462397 924867
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 1413226968 849216366
2011 Вибір українцями алкогольних і тютюнових виробів через призму реклами Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Кімлик, А. Conference Papers 842273781 924267275
2011 Структурно-семантичні особливості рекламних текстів Medvid, Olena Mykolaivna; Шечкова, К.В. Conference Papers -1529664749 1832460810
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 1620226446 -1753016717
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 203486197 406972819