Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15366
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст.
Authors Yanenko, Yaroslav Vasylovych  
Keywords реклама
реклама
advertisement
общество
суспільство
society
цінності
ценности
value
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/15366
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Яненко, Я.В. Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. [Текст] / Я.В. Яненко // Журналістська освіта на Сумщині: набутки й проблеми : матеріали сьомої Всеукраїнської науково-практичної конференції, Суми, 1-2 червня 2011 р. / Уклад. О.Г. Ткаченко, В.О. Садівничий. — Суми : СумДУ, 2011. — С. 122-125.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
1
Germany Germany
315
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
12621
Russia Russia
15
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
3802
United Kingdom United Kingdom
50481
United States United States
143029
Unknown Country Unknown Country
59

Downloads

China China
2
Estonia Estonia
1
France France
3
Germany Germany
75721
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
3391
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
konf_111.pdf 411,6 kB Adobe PDF 79277

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.