Browsing by Keywords advertisement


Showing results 1 to 20 of 49
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Peculiarities and Difficulties in Translation of Compatative Advertising of Fast Food Restaurants Chulanova, Halyna Valeriivna; Artiukh, V.V. Article 611 598
2015 Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects Hryshchenko, Olena Fedorivna; Klisinskі, Janusz; Білан, М.І. Article 565 431
2013 SMS-реклама як метод інтерактивного маркетингу Timoshova, Olha Yevhenivna Conference Papers 2017 1919
2018 Suggestive material as an aspect of stylistic implication of English advertising discourse (based on American TV commercials) Baranova, Svitlana Volodymyrivna; Trofymenko, A. Article 300 274
2014 The development of internet advertisement in Poland throughout recent years Kisiolek, A. Article 6940 5425
2013 Адміністративно-правове регулювання реклами лікарських засобів Рязанець, Ю.В. Conference Papers 2520 1146
2010 Аксиологічна прагмасемантика англомовного рекламного тексту Chulanova, Halyna Valeriivna; Черток, М. Conference Papers 8572 4290
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 928 882
2010 Американська "жива" легенда-газета "The Washington Post": сучасний стан діяльності газети Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Ровенська, Л. Article 9287 4655
2010 Англомовна реклама у віртуальному просторі Chulanova, Halyna Valeriivna; Виноградська, Ю.О. Conference Papers 20045 10056
2008 Аромамаркетинг - один із перспективних напрямів в український рекламі Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Фалько, О. Conference Papers 8906 8974
2011 Вибір українцями алкогольних і тютюнових виробів через призму реклами Yaremenko, Liudmyla Mykolaivna; Кімлик, А. Conference Papers 5800 3010
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 8418 3721
2010 Вплив упаковки на вибір споживача Mitsura, Olena Oleksiivna; Болінова, М.М. Conference Papers 25558 10904
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 2920 2401
2011 До проблеми впливу реклами на соціокультурний клімат суспільства Kuznietsova, Tetiana Vasylivna; Zaitseva, Stanislava Stanislavivna Conference Papers 11395 5518
2008 Использование влияния запаха на психику человека в продвижении и рекламе товаров и услуг Петрищева, М. Conference Papers 5570 2857
2014 Каналы и инструменты цифрового маркетинга Окландер, М.А. Conference Papers 21547 41305
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers 8193 4080
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1966 875