Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39627
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects
Other Titles Методы продвижения на рынке коммерческого автотранспорта Украины: анализ, эффективность, перспективы
Методи просування на ринку комерційного автотранспорту України: аналіз, ефективність, перспективи
Authors Hryshchenko, Olena Fedorivna
Klisinskі, Janusz
Білан, М.І.
Keywords promotion methods
commercial vehicles
company image
positioning at market
exhibition activity
corporative journals
promotional tours
corporative films
СЕО-optimization
advertisement
методи просування
комерційний автотранспорт
імідж компанії
позиціонування на ринку
виставкова діяльність
корпоративні журнали
промо-тури
корпоративні фільми
СЕО-оптимізація
методы продвижения
коммерческий автотранспорт
имидж компании
позиционирование на рынке
выставочная деятельность
корпоративные журналы
промо-туры
корпоративные фильмы
СЕО-оптимизация
реклама
Type Article
Date of Issue 2015
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/39627
Publisher Sumy State University
License
Citation Gryshchenko, O.F. Sales promotion methods at ukrainian market of commercial vehicles: analysis, efficiency, prospects [Текст] / O. F. Gryshchenko, J. Klisinski, M. I. Bilan // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2015. - № 1. - С. 167-177.
Abstract У статті розкриті основні методи просування комерційного автотранспорту на ринку України. Досліджено основні переваги та недоліки методів просування на ринку комерційного автотранспорту, визначено пріоритетність їх використання. Визначено основні тенденції використання методів просування на ринку комерційного автотранспорту України.
В статье раскрыты основные методы продвижения коммерческого автотранспорта на рынке Украины. Исследованы основные преимущества и недостатки методов продвижения на рынке коммерческого автотранспорта, определена приоритетность их использования. Выялены основные тенденции использования методов продвижения на рынке коммерческого автотранспорта Украины.
The object of an article is to define main tendencies and to estimate efficiency of the promotion methods at Ukrainian commercial transport market. B2B market requires from marketing different approach to clients. This means viewing the basic methods of promotion and their reassessment. In terms of reducing the budget for marketing companies, you need to understand how best to distribute it. Analysis of the main promotion methods at the commercial vehicle market allows to reveal main tendencies, which are used at modern stage. Main factor is specific of the market B2B, which foresees more detailed work with clients, which becomes more detailed and not mass character.
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій

Views

Canada Canada
1
Czech Republic Czech Republic
2
EU EU
1
Germany Germany
11
Indonesia Indonesia
2
Ireland Ireland
1
Italy Italy
1
Jamaica Jamaica
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
2
Netherlands Netherlands
2
Russia Russia
1
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
339
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
15

Downloads

China China
14
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
3
Israel Israel
1
Lithuania Lithuania
1
Malaysia Malaysia
3
Portugal Portugal
1
Russia Russia
14
South Africa South Africa
1
Ukraine Ukraine
157
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Gryschenko_SALES PROMOTION METHODS AT UKRAINIAN MARKET OF COMMERCIAL.pdf 766,69 kB Adobe PDF 202

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.