Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12253
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Форми реклами в інтернет
Authors Смірнова, Я.І.
ORCID
Keywords реклама в мережі інтернет
реклама в сети интернет
advertising on the Internet
банер
баннер
banner
текстова реклама
текстовая реклама
text advertising
графічна реклама
графическая реклама
image
Type Conference Papers
Date of Issue 2011
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12253
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Смірнова, Я.І. Форми реклами в Інтернет [Текст] / Я.І. Смірнова, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, присвяченої дню науки в Україні, Суми, 18-22 квітня 2011 року / Відп. за вип. А.Ю. Жулавський. — Суми : СумДУ, 2011. — Ч.4. — С. 106-107.
Abstract Реклама в мережі інтернет - це спосіб оповіщення користувачів з метою популяризації продукції чи торгової марки, привернення до них уваги. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12253
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

A1 A1
2
Canada Canada
2
China China
45205
France France
2
Germany Germany
128757
Greece Greece
128758
Hungary Hungary
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
4237228
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Norway Norway
1
Poland Poland
3
Russia Russia
47
Turkey Turkey
29
Ukraine Ukraine
39353184
United Kingdom United Kingdom
19687893
United States United States
117015471
Unknown Country Unknown Country
39353182

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
449
Russia Russia
998869
Ukraine Ukraine
117015471
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19687894
Unknown Country Unknown Country
39353183

Files

File Size Format Downloads
34.doc 42,5 kB Microsoft Word 177055869

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.