Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14633
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами
Authors Приходько, О.
ORCID
Keywords реклама
advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14633
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Приходько, О. Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами [Текст] / О. Приходько // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми: СумДУ, 2008. - Ч.1. - С.77-78.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
203
Greece Greece
23578
Iran Iran
267198
Ireland Ireland
133600
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5894
Russia Russia
8
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1057004
United Kingdom United Kingdom
534397
United States United States
90376
Unknown Country Unknown Country
1057003

Downloads

China China
4
Germany Germany
206
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
1057005
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
106

Files

File Size Format Downloads
52.pdf 352,65 kB Adobe PDF 1057324

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.