Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14633
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами
Автори Приходько, О.
ORCID
Ключові слова реклама
advertisement
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2008
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14633
Видавець Видавництво СумДУ
Ліцензія Copyright не зазначено
Бібліографічний опис Приходько, О. Соціокультурний та гендерний статус текстів соціальної реклами [Текст] / О. Приходько // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : конференція присвячена Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми: СумДУ, 2008. - Ч.1. - С.77-78.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
2
Germany Germany
203
Greece Greece
23578
Iran Iran
267198
Ireland Ireland
133600
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Mongolia Mongolia
1
Netherlands Netherlands
5894
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
United Kingdom United Kingdom
534397
United States United States
3169269
Unknown Country Unknown Country
6248164
Україна Україна
1057004

Downloads

China China
4
Germany Germany
206
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
11439431
Україна Україна
1057005

Files

Файл Розмір Формат Downloads
52.pdf 352.65 kB Adobe PDF 12496650

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.