Search


Clear search fields
Showing results 10 to 16 of 16
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Позиціонування території на основі оцінки маркетингової привабливості як основа її інноваційного розвитку Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 174449154 353135932
2012 Систематизация причин конфликтов и путей их решения в маркетинговых каналах Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 872153 1792870
2012 Дослідження сутності та особливостей формування маркетингової політики розподілу підприємства Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Conference Papers -1362686416 1816629226
2013 Формирование теоретико-методического подхода к оценке состояния маркетинговых каналов распределения на промышленных предприятиях Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -892411820 -1176610465
2012 Тенденції розвитку світової роздрібної торгівлі Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna; Bilovodska, Olena Anatoliivna Conference Papers 9439431 9927899
2013 Конфлікт як одна з форм взаємодії між учасниками маркетингових каналів просування інноваційної продукції Syhyda, Liubov Oleksiivna Article 240710704 406298525