Search

Clear search fields
Showing results 40 to 50 of 99
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2019 Еколого-економічне обґрунтування проектів підвищення енергоефективності житлового сектору Скрипка, Є.О.; Ніколаєв, С.О. Conference Papers 1655674199 889570553
2013 Використання новітніх інструментів просування у діяльності промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 1667693632 -1957519253
2011 Підходи до оцінки споживчого капіталу на промислових підприємствах Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article -379968416 -2114063104
2012 Исследование особенностей маркетинговых каналов продвижения инновационой продукции как основы эффективного функционирования предприятий в условиях трансформации экономики Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article 68033597 65699356
2019 Новітні види маркетингу в умовах випереджаючого розвитку: еволюція, сутність, умови застосування Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Rud, Mariia Petrivna Article 175547853 293539174
2011 Аналіз стратегії розвитку підприємства за допомогою виробничої функції Кобба-Дугласа Мукомел, Богдан Григорович; Мукомел, Богдан Григорович; Mukomel, Bohdan Hryhorovych Competitive_scientific_work 1771956694 85113940
2011 Фінансове забезпечення розвитку соціальної інфраструктури агропромислового комплексу в Україні Атаманюк, Р.О. Competitive_scientific_work -647083211 1148089373
2016 Роль і місце знань у комерціалізації інновацій як інструменту реалізації потенціалу підприємства Rot-Sierov, Yevhenii Volodymyrovych Article -1815673956 1999349496
2011 Трендвотчінг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку в маркетингу Rosokhata, Anna Serhiivna Article 763518783 1423880578
2013 Методические подходы к определению эффективности интегрированных маркетинговых коммуникаций в рамках концепции устойчивого развития предприятий Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 66672366 -252995672