Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14705
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Особливості порушення законодавства при рекламуванні пива
Authors Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych
Кисіль, Т.В.
Rosokhata, Anna Serhiivna  
Kolodka, Anna Vitaliivna
ORCID http://orcid.org/0000-0001-6944-1515
Keywords реклама
advertisement
поведінка молоді
поведение молодежи
behavior of young
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14705
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Особливості порушення законодавства при рекламуванні пива [Текст] / А.В. Колодка, Т.В. Кисіль, А.С. Росохата, О.О. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 56-57.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Czechia Czechia
1
France France
3
Germany Germany
454527
Greece Greece
14210
Iran Iran
1
Ireland Ireland
267510
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
16
Slovakia Slovakia
2
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
Ukraine Ukraine
2717211
United Kingdom United Kingdom
908910
United States United States
7240598
Unknown Country Unknown Country
2717210

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
147
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
7240598
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
14320214
Unknown Country Unknown Country
123

Files

File Size Format Downloads
29.pdf 495,19 kB Adobe PDF 21561087

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.