Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14785
Використовуйте наступні посилання для розповсюдження матеріалу в соціальних мережах: Рекомендувати цей матеріал
Назва Брендінг під час кризи
Автори Шипуліна, Юлія Сергіївна  
Латунова, Д.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-8133-578X
Ключові слова брендінг
брендинг
branding
криза
кризис
crisis
Вид документа Тези доповідей
Дати випуску 2010
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу) http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14785
Видавець Видавництво СумДУ
Ліцензія
Бібліографічний опис Шипуліна, Ю.С. Брендінг під час кризи [Текст] / Ю.С. Шипуліна, Д.А. Латунова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 85-86.
Короткий огляд (реферат)
Розташовується у зібраннях: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
3
France France
1
Germany Germany
417
Greece Greece
1
Ireland Ireland
1466175
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
19
Singapore Singapore
1
Slovakia Slovakia
1
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
4
United Kingdom United Kingdom
4222581
United States United States
115261109
Unknown Country Unknown Country
8409968
Україна Україна
8409969

Downloads

China China
3
Germany Germany
282
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
216995
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
1
Slovakia Slovakia
1
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
92751954
Unknown Country Unknown Country
136
Україна Україна
8409970

Files

Файл Розмір Формат Downloads
45.pdf 471.79 kB Adobe PDF 101379347

Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.