Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14813
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Геодемографічна сегментація як фактор ефективної маркетингової діяльності фірми
Authors Mitsura, Olena Oleksiivna
Хоменко, Л.М.
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14813
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Хоменко, Л.М. Геодемографічна сегментація як фактор ефективної маркетингової діяльності фірми [Текст] / Л.М. Хоменко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 123.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
Germany Germany
335
Iceland Iceland
1
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
18
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
4089
United Kingdom United Kingdom
2
United States United States
4560
Unknown Country Unknown Country
70

Downloads

China China
5
Germany Germany
336
Ukraine Ukraine
4088
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
153

Files

File Size Format Downloads
65.pdf 231,81 kB Adobe PDF 4583

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.