Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14815
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Оцінка ринкових конкурентних позицій бренду
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
ORCID
Keywords бренд
brand name
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/14815
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Махнуша, С.М. Оцінка ринкових конкурентних позицій бренду [Текст] / С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів та студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої дню науки в Україні (19-23 квітня 2010 р.) / Відп. за вип. А.Ю.Жулавський. - Суми : СумДУ, 2010. - Ч.ІІІ. - С. 92-93.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8593
France France
1
Germany Germany
176
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
68701
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Russia Russia
7
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
403588
United Kingdom United Kingdom
204659
United States United States
1508893
Unknown Country Unknown Country
17187

Downloads

Canada Canada
1
China China
8
Czechia Czechia
1
France France
1
Germany Germany
177
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Ukraine Ukraine
1508892
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
805971
Unknown Country Unknown Country
114

Files

File Size Format Downloads
49.pdf 485,96 kB Adobe PDF 2315169

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.