Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність
Authors Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
Keywords маркетинг освітніх послуг
маркетинг образовательных услуг
marketing of educational services
управління інноваційною діяльністю
управление инновационной деятельностью
management innovation
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Ілляшенко, С.М. Роль інструментів маркетингу у формуванні попиту на нову спеціальність [Текст] / С.М. Ілляшенко // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С. 101-103.
Abstract Без комплексного застосування інструментарію сучасного маркетингу на успіх в освітній діяльності сподіватися марно. Його роль буде лише посилюватися, концепція маркетингу повинна бути покладена в основу діяльності сучасного ВНЗ. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/16997
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
6
Germany Germany
278
Greece Greece
39516
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
18
Turkey Turkey
24
Ukraine Ukraine
3930
United Kingdom United Kingdom
26343
United States United States
8794
Unknown Country Unknown Country
115

Downloads

China China
6
Germany Germany
279
Ukraine Ukraine
2962
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
4414
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
37.pdf 102,98 kB Adobe PDF 7819

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.