Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Структура бренду промислового підприємства
Authors Івашова, Н.В.
ORCID
Keywords промисловий бренд
промышленный бренд
industrial brand
бренд підприємства
бренд предприятия
brand enterprises
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Івашова, Н.В. Структура бренду промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова // Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : збірник тез доповідей Четвертої міжнародної науково-практичної конференції, 29 вересня-1 жовтня 2010 року. — Суми : Сумський державний університет, 2010. — С.99-101.
Abstract Проведений аналіз наукових публікацій виявив, що існуючі моделі створення брендів не враховують специфіки промислового маркетингу і потребують певної адаптації та уточнення. Тому нами запропоновано розглядати перелік складових елементів бренду підприємства, що виготовляє продукцію промислового призначення, на основі визначення джерел асоціацій бренду з точки зору сприйняття його споживачами. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17021
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

China China
192692469
EU EU
2
France France
3
Germany Germany
185
Greece Greece
31168
Ireland Ireland
1041823
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
1
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
2
Russia Russia
23
Turkey Turkey
7
Ukraine Ukraine
70227252
United Kingdom United Kingdom
19085787
United States United States
102303708
Unknown Country Unknown Country
46

Downloads

China China
9
EU EU
2
France France
1
Germany Germany
186
Lithuania Lithuania
1
Moldova Moldova
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
192692469
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
19085785
Unknown Country Unknown Country
152

Files

File Size Format Downloads
36.pdf 116,88 kB Adobe PDF 211778609

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.