Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17777
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів |
Authors |
Габрелян, В.В.
|
Keywords |
рекламний текст рекламный текст advertising text рекламне повідомлення рекламное сообщение advertising message реклама advertisement |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17777 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Габрелян, В.В. Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів [Текст] / В.В. Габрелян; наук. кер. С.О. Швачко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 119-121. |
Abstract |
Реклама є значущим і специфічним феноменом сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Для досягнення цієї мети реклама черпає мовні засоби з життєвих ситуацій, відповідно до образів з існуючих, звичних для повсякденного життя стандартів поведінки і соціально-психологічних установок. Реклама будується на основі тексту, який повинен привертати увагу потенційних споживачів. Відмінною рисою вдалої реклами є гармонічне поєднання основної рекламної ідеї з тими засобами виразності, які даній ідеї найбільше відповідають. Це виражається, у знаходженні тієї єдино вірної тональності рекламного звернення, що виділяє його серед інших. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

178

1

1

230493

1

8237

17

3

3817

2115573

1839807

76
Downloads

4

1

7

181

1

1

1

1

11

1839847

1

1839807

152
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Habrelyan.pdf | 187,54 kB | Adobe PDF | 3680015 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.