Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17915
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Психологические особенности воздействия рекламы
Authors Черкасова, А.Н.
ORCID
Keywords реклама
advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17915
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Черкасова, А.Н. Психологические особенности воздействия рекламы [Текст] / А.Н. Черкасова // Молодь в освіті : матеріали науково-методичної конференції, 21 лютого 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.1. — С. 26-29.
Abstract Цель данной работы: проанализировать могут ли психологические методы воздействия рекламы причинять вред психическому и физическому здоровью человека. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17915
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Belarus Belarus
5
Canada Canada
1
China China
4669202
France France
6
Germany Germany
268
Greece Greece
31514
Ireland Ireland
225831
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5255
Poland Poland
1
Russia Russia
9
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1557175
United Kingdom United Kingdom
840297
United States United States
451661
Unknown Country Unknown Country
1557174

Downloads

Belarus Belarus
2
China China
3
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
269
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
31513
Russia Russia
14
Ukraine Ukraine
4669202
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2630
Unknown Country Unknown Country
307

Files

File Size Format Downloads
6.pdf 189,54 kB Adobe PDF 4703945

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.