Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18499
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Вивчення соціально-психологічних характеристик студента як ресурс для оптимізації змін в системі вищої освіти |
Authors |
Передера, О.В.
|
ORCID | |
Keywords |
вища освіта высшее образование higher education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18499 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Передера, О.В. Вивчення соціально-психологічних характеристик студента як ресурс для оптимізації змін в системі вищої освіти [Текст] / О.В. Передера // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 128-129. |
Abstract | |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
![Australia](/flags/au.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
1
![Germany](/flags/de.gif)
525721
![Ireland](/flags/ie.gif)
371217
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
4046
![Russia](/flags/ru.gif)
7
![Turkey](/flags/tr.gif)
4
![Ukraine](/flags/ua.gif)
2062442
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1035266
![United States](/flags/us.gif)
12120737
![Unknown Country](/flags/--.gif)
64
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
3
![Germany](/flags/de.gif)
236
![Ireland](/flags/ie.gif)
62211
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Russia](/flags/ru.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
4123190
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
16119512
![Unknown Country](/flags/--.gif)
78
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
86.pdf | 448,77 kB | Adobe PDF | 20305233 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.