Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18678
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna  
Буднік, Т.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-3037-4690
Keywords реклама
advertisement
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18678
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Буднік, Т.В. Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу [Текст] / Т.В. Буднік, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 35-36.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
4
Germany Germany
350
Iran Iran
3
Ireland Ireland
256769
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9176
Russia Russia
28
Turkey Turkey
26
Ukraine Ukraine
4062409
United Kingdom United Kingdom
2049550
United States United States
22623801
Unknown Country Unknown Country
4062408

Downloads

China China
4
Germany Germany
351
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
12183074
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
1742345
Unknown Country Unknown Country
99

Files

File Size Format Downloads
19.pdf 397,34 kB Adobe PDF 13925875

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.