Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18678
Title: Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу
Authors: Shkola, Viktoriia Yuriivna
Буднік, Т.В.
Keywords: реклама
advertisement
Issue Year: 2008
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Буднік, Т.В. Теоретико-методологічні аспекти оцінки ефективності рекламної діяльності підприємств малого бізнесу [Текст] / Т.В. Буднік, В.Ю. Школа // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 35-36.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18678
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other55
Canada1
China1
Germany6
France4
United Kingdom1
Iran3
Netherlands5
Russia28
Turkey26
Ukraine13
United States33
Downloads
Other99
China4
Germany2
Ukraine1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
19.pdf397.34 kBAdobe PDF106Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.