Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Аспекти книжкового мерчандайзингу |
Authors |
Khvorost, Oksana Oleksiivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна Haidabrus, Nataliia Vitaliivna |
Keywords |
мерчандайзинг merchandising |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Гайдабрус, Н.В. Аспекти книжкового мерчандайзингу [Текст] / Н.В. Гайдабрус, О.О. Хворост // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 69-70. |
Abstract |
У даній роботі розглянуті основні принципи марчендайзингу книг, які сьогодні є актуальними внаслікок збільшення кількості книжковіх магазинів із самообслуговуванням, постійної проблеми оптимізації торговельного порстору і підвищення ефективності продажів. Дані висновки в певній мірі базуються на аналізі мерчандайзингу книжкового магазину "Буква". Метою роботи є узагальнення методів книжкового мерчандайзингу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ННІ ФЕМ) |
Views

1

1

1

1

2

341

5

1

22

6

1963

3

46

54
Downloads

3

342

1479

130
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
39.pdf | 379,42 kB | Adobe PDF | 1954 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.