Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аспекти книжкового мерчандайзингу
Authors Khvorost, Oksana Oleksiivna
Гайдабрус, Наталья Витальевна
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna
Keywords мерчандайзинг
merchandising
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гайдабрус, Н.В. Аспекти книжкового мерчандайзингу [Текст] / Н.В. Гайдабрус, О.О. Хворост // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 69-70.
Abstract У даній роботі розглянуті основні принципи марчендайзингу книг, які сьогодні є актуальними внаслікок збільшення кількості книжковіх магазинів із самообслуговуванням, постійної проблеми оптимізації торговельного порстору і підвищення ефективності продажів. Дані висновки в певній мірі базуються на аналізі мерчандайзингу книжкового магазину "Буква". Метою роботи є узагальнення методів книжкового мерчандайзингу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18795
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
2
Germany Germany
341
Netherlands Netherlands
5
Romania Romania
1
Russia Russia
22
Turkey Turkey
6
Ukraine Ukraine
1963
United Kingdom United Kingdom
3
United States United States
46
Unknown Country Unknown Country
54

Downloads

China China
3
Germany Germany
342
Ukraine Ukraine
1479
Unknown Country Unknown Country
130

Files

File Size Format Downloads
39.pdf 379,42 kB Adobe PDF 1954

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.