Browsing by Keywords merchandising


Showing results 1 to 18 of 18
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Merchandising is a modern trade of sales, marketing, promoting, distributing, retailing, advertising, publishing Zolotova, Svitlana Hryhorivna; Karpenko, O. Conference Papers 33978 2503
2007 Аналіз показників мерчандайзингу – основа оптимізації продаж Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Ярош, Т.М. Article 732453 367702
2008 Аспекти книжкового мерчандайзингу Khvorost, Oksana Oleksiivna; Гайдабрус, Наталья Витальевна; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Conference Papers 472825 289407
2020 Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства Вода, Г.М. Bachelous Paper 104 99
2016 Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках Saher, Liudmyla Yuriivna; Захарченко, Д.О. Conference Papers 1511 362
2016 Зміст та завдання мерчандайзингу Пуцко, Д.В. Conference Papers 5902 310
2020 Маркетингова діяльність підприємств кондитерської промисловості на прикладі ТМ "Лукас" Павлова, А.С. Bachelous Paper 2792 929
2017 Мерчандайзинг у діяльності банків Конопелько, Г.М. Conference Papers 1031 110
2019 Мерчандайзинг як основа порівняльної характеристики підприємств роздрібної торгівлі (на прикладі м. Суми) Сорокін, О.Л. Bachelous Paper 2 0
2014 Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Литовська, А.Є. Conference Papers 5484 6097
2013 Міжнародний аспект інноваційних маркетингових технологій мерчандайзингу Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych; Ковбаса, З.В. Conference Papers 23639 759
2013 Оптимізація використання торгової площі підприємств роздрібної торгівлі Bilovodska, Olena Anatoliivna; Кириченко, Т.В. Conference Papers 11302 56929
2014 Основні елементи мерчандайзингу Tymokhina, Yana Oleksandrivna; Тесленко, Л.А. Conference Papers 3634 14660
2011 Підвищення продажів інтернет – магазинів за допомогою прийомів мерчандайзингу Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Таранік, Т. Conference Papers 23825 12295
2017 Розробка фундаментальних основ маркетингової політики підприємств в умовах ринкової економіки Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Bilovodska, Olena Anatoliivna; Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Melnyk, Yuliia Mykolaivna; Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Hryshchenko, Olena Fedorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Shevliuha, Olena Hennadiivna; Letunovska, Nataliia Yevhenivna; Haidabrus, Nataliia Vitaliivna; Latunova, Daria Andriivna; Горета, Л.В.; Косторнова, С.О.; Миколаєнко, М.С.; Данилюк, Ю.М.; Река, О.С.; Смірнова, Г.Ю. Technical Report 8194 7249
2011 Сучасні методи контролю у сфері мерчандайзингу Хижняк, М.О. Conference Papers 67166 19988
2019 Сучасні та традиційні методи просування як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств роздрібної торгівлі Лазоренко, В.С. Bachelous Paper 4 1
2014 Тotal-look для мерчандайзингу: правила "тону" Цуненко, С.М. Conference Papers 6945 2502