Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49368
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках
Authors Saher, Liudmyla Yuriivna  
Захарченко, Д.О.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords мерчандайзинг
merchandising
роздрібні точки
розничные точки
retail outlets
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49368
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Сагер, Л.Ю. Дослідження поведінки покупців у роздрібних точках [Текст] / Л.Ю. Сагер, Д.О. Захарченко // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 48.
Abstract Мерчандайзинг є необхідним для кожної торгової точки. При цьому усі інструменти мерчандайзингу націлені на споживача, в їх основі лежить саме знання закономірностей його поведінки. Відповідно для того, щоб збільшити прибуток, змусити покупця проводити більше часу в магазині та залишити його цілковито задоволеним, потрібно знати ці правила та закономірності.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
21114
Ireland Ireland
5657
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
378
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
229312
United Kingdom United Kingdom
115034
United States United States
63172
Unknown Country Unknown Country
229311

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
663986
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
663986
Unknown Country Unknown Country
4

Files

File Size Format Downloads
Saher_povedinka_pokuptsiv.pdf 605,47 kB Adobe PDF 1327982

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.