Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38491
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Литовська, А.Є.
Keywords мерчандайзинг
merchandising
торгівля
торговля
trading
імпульсивний попит
импульсивный спрос
impulsive demand
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38491
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту [Текст] / Я.О. Тимохіна, А.Є. Литовська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 240-241.
Abstract Сучасну ефективну торгівлю неможливо уявити без знань психології людини. Саме тому останнім часом все більше набирає обертів поняття «мерчандайзинг». Мерчандайзинг – це система прийомів для появи так званого імпульсу покупки. Створення потрібного емоційного стану у потенційного покупця є головною ланкою на шляху до ефективних продажів, оскільки правильний настрій легко перемикає людину з «пасивного мислителя» в «активного діяча».
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
13
Germany Germany
6
Ukraine Ukraine
288
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2
Unknown Country Unknown Country
22

Downloads

China China
3
France France
1
Germany Germany
2
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
197
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
23

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina2.pdf 257,31 kB Adobe PDF 234

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.