Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38491
Title: Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту
Authors: Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Литовська, А.Є.
Keywords: мерчандайзинг
merchandising
торгівля
торговля
trading
імпульсивний попит
импульсивный спрос
impulsive demand
Issue Year: 2014
Publisher: Сумський державний університет
Citation: Тимохіна, Я.О. Мерчандайзинг як інструмент формування імпульсивного попиту [Текст] / Я.О. Тимохіна, А.Є. Литовська // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 240-241.
Abstract: Сучасну ефективну торгівлю неможливо уявити без знань психології людини. Саме тому останнім часом все більше набирає обертів поняття «мерчандайзинг». Мерчандайзинг – це система прийомів для появи так званого імпульсу покупки. Створення потрібного емоційного стану у потенційного покупця є головною ланкою на шляху до ефективних продажів, оскільки правильний настрій легко перемикає людину з «пасивного мислителя» в «активного діяча».
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38491
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other12
Canada1
China13
Germany6
United Kingdom1
Ukraine8
United States2
Downloads
Other17
China3
Germany2
France1
Russia5
Ukraine59
United States3


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
Tymokhina2.pdf257.31 kBAdobe PDF90Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.