Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64630
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Мерчандайзинг у діяльності банків
Authors Конопелько, Г.М.
Keywords банківські послуги
банковские услуги
banking services
мерчандайзинг
merchandising
просування послуг
продвижение услуг
promotion of services
Type Conference Papers
Date of Issue 2017
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/64630
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Конопелько, Г.М. Мерчандайзинг у діяльності банків [Текст] / Г.М. Конопелько ; наук. кер. О.Ф. Грищенко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції студентів, аспірантів і молодих, присвяченої 80-річчю від дня народження професора Олега Балацького, м. Суми, 21-25 квітня 2017 р. / за заг. ред.: Т.А. Васильєвої, Г.О. Швіндіної. – Суми : СумДУ, 2017. – С. 284-285.
Abstract Ринок сфери банківських послуг дивує нас різними новинками та популяризацією використання у своїй діяльності Інтернет-технологій. Проте, окрім введення якихось інновацій необхідно слідкувати ще за тим, що не є інновацією, проте, що є діючим методом продажів та інформування споживачів. Мова йде саме про мерчандайзинг. Адже, це порівняно новий метод діяльності, метою якого є просування товарів, шляхом правильного розташування, рекламних матеріалів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Germany Germany
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
258
Ukraine Ukraine
114
United Kingdom United Kingdom
516
United States United States
130
Unknown Country Unknown Country
11

Downloads

Germany Germany
1
Ukraine Ukraine
100
United Kingdom United Kingdom
1
Unknown Country Unknown Country
8

Files

File Size Format Downloads
Konopelko_merchandaizynh.pdf 1,68 MB Adobe PDF 110

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.