Please use this identifier to cite or link to this item: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79285
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства
Authors Вода, Г.М.
ORCID
Keywords мерчандайзинг
merchandising
молочна продукція
молочная продукция
dairy products
конкурентоспроможність
конкурентоспособность
competitiveness
планограма
планограмма
planogram
торгова точка
торговая точка
point of sale
підприємство
предприятие
enterprise
розміщення
размещения
placing
Type Bachelous Paper
Date of Issue 2020
URI https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/79285
Publisher Сумський державний університет
License Copyright not evaluated
Citation Вода, Г.М. Дослідження впливу мерчендайзингу на рівень конкурентоспроможності підприємства [Текст]: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра; спец.: 075 - маркетинг / Г.М. Вода; наук. керівник Л.О. Сигида. - Суми: СумДУ, 2020. - 44 с.
Abstract Актуальність теми роботи полягає у необхідності акцентувати увагу споживача на певних марках або видах товару, цим же істотно збільшити їх продаж та стати лідером серед конкурентів на ринку молочної продукції. Адже мерчандайзингова діяльність набирає все більшої популярності з кожним роком та стає важливим інструментом посилення конкурентоспроможності. Метою бакалаврської роботи є дослідження особливостей мерчандайзингових заходів в типовому торгівельному залі продуктового магазину та їх вплив на конкурентоспроможність підприємства. Завдання роботи: проаналізувати стан ринку молочної продукції України; порівняти конкурентоспроможність підприємства «Сумський молочний завод» та його основних конкурентів; дослідити конкурентоспроможність продукції аналізованого підприємства порівняно з основними конкурентами; визначити особливості організації мерчандайзингу в діяльності підприємства; розробити варіанти оптимального розміщення продукції ТМ «Добряна» в торгівельних залах з точки зору мерчандайзингу; обрати маркетингові засоби для підвищення рівня конкурентоспроможності підприємства на основі вдосконалення його мерчандайзингової діяльності. Об’єктом дослідження є підприємство «Сумський молочний завод». Предметом дослідження є організація мерчандайзингу та його вплив на конкурентоспроможність підприємства. Методи дослідження – спостереження, порівняння, опитування, статистичні дослідження. Наукова новизна дослідження полягає в забезпеченні посилення конкурентоспроможності підприємства за рахунок покращення мерчандайзингової діяльності. Практична значущість дослідження полягає у формуванні шляхів удосконалення мерчандайзингової діяльності підприємства «Сумський молочний завод» та забезпечення зростання його конкурентоспроможності.
Appears in Collections: Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти (ННІ ФЕМ)

Views

China China
152205100
Germany Germany
4814168
Greece Greece
1
Ireland Ireland
661
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Ukraine Ukraine
84903599
United Kingdom United Kingdom
16900
United States United States
546350634
Unknown Country Unknown Country
1

Downloads

Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
1
Ukraine Ukraine
1562228
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
304410201

Files

File Size Format Downloads
Voda_bachelor.pdf 7.63 MB Adobe PDF 305972433

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.