Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49319
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Зміст та завдання мерчандайзингу
Authors Пуцко, Д.В.
ORCID
Keywords мерчандайзинг
merchandising
товары
products
товари
споживачі
потребители
consumers
Type Conference Papers
Date of Issue 2016
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/49319
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Пуцко, Д.В. Зміст та завдання мерчандайзингу [Текст] / Д.В. Пуцко; наук. кер. Ю.С. Шипуліна // Економічні проблеми сталого розвитку: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції імені проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 11-12 травня 2016 р.: у 2-х т. / За заг. ред. О.В. Прокопенко. – Суми: СумДУ, 2016. – Т.2. – С. 45-46.
Abstract З давніх-давен продавці за результатами спостереження за поведінкою покупців, робили певні висновки, і відповідно до них формулювалися окремі прийоми та навички мерчандайзингу. Одночасно з розвитком ринку покупця відбувалося виділення мерчандайзинга в окрему науку. Практичне застосування мерчандайзингу набувало все білього поширення та застосування у різних країнах світу. Разом з цим поступово формувалися методи, принципи, інструменти та поняття даної науки.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
5906
China China
13741966
France France
4
Germany Germany
273988
Greece Greece
1
Iran Iran
136994
Ireland Ireland
39985
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
984
Singapore Singapore
1
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
67967835
United Kingdom United Kingdom
1209998
United States United States
47725883
Unknown Country Unknown Country
2416061

Downloads

China China
1
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
7241979
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
67967836
Unknown Country Unknown Country
7

Files

File Size Format Downloads
Putsko_merchandaizynh.pdf 939.48 kB Adobe PDF 75209829

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.