Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні елементи мерчандайзингу
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Тесленко, Л.А.
Keywords мерчандайзинг
merchandising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Основні елементи мерчандайзингу [Текст] / Я.О. Тимохіна, Л.А. Тесленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 243-244.
Abstract Стрімких обертів у своєму розвитку як ефективний інструмент маркетингових комунікацій у сучасних умовах набуває мерчандайзинг, головним завданням якого є створення потрібного емоційного стану у покупців. Фахівці вважають: «Продавати потрібно не товар, а емоції, які разом з ним купують люди» [1]. За допомогою правил мерчандайзингу торгові точки та виробники продукції забезпечують: збільшення об’ємів продажу, престижність своєї марки продукції, підвищення популярності товару серед споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
11
France France
1
Germany Germany
6
Italy Italy
1
Ukraine Ukraine
158
United States United States
1
Unknown Country Unknown Country
12

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
EU EU
3
France France
2
Germany Germany
2
Netherlands Netherlands
2
Norway Norway
4
Poland Poland
1
Russia Russia
5
Ukraine Ukraine
160
United States United States
5
Unknown Country Unknown Country
87

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina4.pdf 222,63 kB Adobe PDF 276

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.