Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основні елементи мерчандайзингу
Authors Tymokhina, Yana Oleksandrivna
Тесленко, Л.А.
ORCID
Keywords мерчандайзинг
merchandising
Type Conference Papers
Date of Issue 2014
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38495
Publisher Сумський державний університет
License
Citation Тимохіна, Я.О. Основні елементи мерчандайзингу [Текст] / Я.О. Тимохіна, Л.А. Тесленко // Економічні проблеми сталого розвитку : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої пам'яті проф. Балацького О.Ф., м. Суми, 6-8 травня 2014 р.: у 2-х т. / За заг. ред.: О.В. Прокопенко, О.В. Люльова. - Суми : СумДУ, 2014. - Т.2. - С. 243-244.
Abstract Стрімких обертів у своєму розвитку як ефективний інструмент маркетингових комунікацій у сучасних умовах набуває мерчандайзинг, головним завданням якого є створення потрібного емоційного стану у покупців. Фахівці вважають: «Продавати потрібно не товар, а емоції, які разом з ним купують люди» [1]. За допомогою правил мерчандайзингу торгові точки та виробники продукції забезпечують: збільшення об’ємів продажу, престижність своєї марки продукції, підвищення популярності товару серед споживачів.
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
11
France France
1
Germany Germany
6
Ireland Ireland
16384
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
908
Sweden Sweden
1
Ukraine Ukraine
337630
United Kingdom United Kingdom
169722
United States United States
1012452
Unknown Country Unknown Country
337626

Downloads

Canada Canada
1
China China
4
Czechia Czechia
1
EU EU
3
France France
150158
Germany Germany
1012451
Greece Greece
10011
Ireland Ireland
16383
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1012457
Norway Norway
4
Poland Poland
1012453
Russia Russia
5
Slovakia Slovakia
1
Ukraine Ukraine
1874746
United Kingdom United Kingdom
3637
United States United States
1012451
Unknown Country Unknown Country
87

Files

File Size Format Downloads
Tymokhina4.pdf 222,63 kB Adobe PDF 6104854

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.