Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19828
Title: Пропаганда як засіб просування на ринку промислових інноваційних продуктів
Authors: Troian, Mariia Yuriivna
Keywords: паблик рилейшнз
паблік рілейшнз
public Relations
Issue Year: 2005
Publisher: Видавництво СумДУ
Citation: Троян, М.Ю. Пропаганда як засіб просування на ринку промислових інноваційних продуктів [Текст] / М.Ю. Троян // Науково-технічна конференція викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту : тези доповідей, 18-29 квітня 2005 р. — Суми : СумДУ, 2005. — С. 161-162.
URI: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19828
Type: Theses
Appears in Collections:Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views
Other51
Austria1
Canada1
China5
Germany11
EU2
Netherlands1
Norway1
Russia12
Turkey5
Ukraine33
United States26
Downloads
Other149
China3
Germany1
United States1


Files in This Item:
File Description SizeFormatDownloads 
88.pdf7.92 MBAdobe PDF154Download


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.