Search



Clear search fields
Showing results 10 to 20 of 99
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Функціональні характеристики стилістичних засобів у англомовній газетній рекламі Шило, Н. Conference Papers 83813470 30090171
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 19896451 22949203
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 602091 757815
2008 The future of advertising Diadechko, Alla Mykolaivna; Linnik, J. Conference Papers 70326124 28317033
2013 Ціннісні пріоритети української реклами у ХХІ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 43744695 22025850
2017 Початки медичної реклами в українській пресі Vorona, Nataliia Oleksandrivna Conference Papers 179367 181003
2019 Семантичні аспекти рекламних слоганів англомовного дискурсу Ємець, І.В. Masters thesis 7 3
2016 Гендерний вимір в соціальних комунікаціях та рекламі Дідова, Т.; Титаренко, О. Conference Papers 32241066 24844843
2010 Банковская реклама: преодоление последствий финансового кризиса Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 73113234 65275064
2017 «Святкова» та «акційна» реклама: соціалізаційний аспект Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 832897943 1253108334