Search



Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 26
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 460384296 364157806
2009 Категорія оцінки в рекламних текстах художніх творів Chulanova, Halyna Valeriivna; Bukata, Maryna Volodymyrivna Conference Papers -1768209831 -1107270661
2009 Рекламний текст як предмет дослідження гендерної лінгвістики Kurylo, Halyna Volodymyrivna; Федоренко, Ю. Conference Papers 30497838 35563272
2011 Використання суспільних цінностей в українській рекламі у 90-х pp. XX ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers 987023054 -990214454
2014 Гендерні аспекти сучасного брендингу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -547513080 -1538372341
2010 Лексико-семантичні параметризації рекламних текстів Kobiakova, Iryna Karpivna; Габрелян, В.В. Conference Papers 1195748 2738250
2008 Методы рекламного воздействия на человека, применение их в учебном процессе Еременко, А.Д. Conference Papers 3851700 2380424
2010 Американська "жива" легенда-газета "The Washington Post": сучасний стан діяльності газети Zhylenko, Iryna Rudolfivna; Ровенська, Л. Article -1789133141 -1691144532
2014 Аксіологічні особливості рекламного сегменту сумського соціокультурного простору Ковальов, О.С. Conference Papers 6075747 8258024
2010 Негативна інформація в ЗМІ: зупинка на вимогу Yanenko, Yaroslav Vasylovych Conference Papers -746469799 -830753822