Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1787456012 -1024950272
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article 352773924 -1951485105
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article -1795680303 -775553002
2012 Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивів Chulanova, Halyna Valeriivna Article -694660484 -788925219
2010 Экстериоризация оценки в рекламных текстах Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1931876990 -1185654005
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article -946262059 84023513
2023 Gender asymmetry in modern mass media English Chulanova, Halyna Valeriivna Article 352826 95503
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article 1636078877 856213031
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 82007712 110409572
2006 Статус читателя как субъекта коммуникации Chulanova, Halyna Valeriivna Article 978766557 -795869654