Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 24
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2008 Категоризация оценочно-побудительной семантики в текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna Article 2006081096 -1308395847
2018 The realization of the language game on the lexical-semantic level in advertising english slogans Chulanova, Halyna Valeriivna; Voronko, A.V. Article -1052080285 -1165960037
2010 Экстериоризация оценки в рекламных текстах Chulanova, Halyna Valeriivna Article -1504160892 -1185654007
2012 Онтологічні та гносеологічні аспекти текстів-регулятивів Chulanova, Halyna Valeriivna Article 1190390266 1917068006
2018 Strategy of Argument Impact in American Political Advertisement Chulanova, Halyna Valeriivna; Syzonenko, M.I. Article -947297886 -775553003
2012 Лексичні носії експресивності Chulanova, Halyna Valeriivna; Кузьменко, І.М. Article -1367452564 856213030
2014 Cпецифіка словотвірної комбінаторики основи слова Shchyglo, Larysa Volodymyrivna; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 390276483 960013646
2012 Синтаксичні засоби вираження емоцій у текстах-регулятивах Chulanova, Halyna Valeriivna; Трофимець, Д.П. Article 33543323 48015238
2011 Оценочный компонент значения в семантике субстантивных метафор Chulanova, Halyna Valeriivna; Семенец, Ю.С.; Medvid, Olena Mykolaivna Article -837709302 2022730823
2011 Композиційні та функціональні особливості креолізованого рекламного тексту на матеріалі реклами автомобілів Chulanova, Halyna Valeriivna; Моісеєнко, М.В. Article -1075062291 1521611850