Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20359
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Визначення рівня мотивації у студентів при вивчені іноземної мови за професійним спрямуванням
Authors Стеценко, В.В.
ORCID
Keywords мотивація
мотивация
motivation
іноземна мова
foreign language
иностранный язык
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20359
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Стеценко, В.В. Визначення рівня мотивації у студентів при вивчені іноземної мови за професійним спрямуванням [Текст] / В.В. Стеценко // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, 23 квітня 2009 року / Відп. за вип. Т.М. Гричановська. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.2. — С. 116-118.
Abstract Формування вмотивованості навчання є важливим компонентом у роботі викладача, який має можливість застосувати різні форми й методи, що сприяють формуванню не тільки пізнавального інтересу, але й забезпечують свідоме прагнення до навчання. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20359
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
44873
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
253409
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
11221
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
12908273
United Kingdom United Kingdom
5038143
United States United States
46588257
Unknown Country Unknown Country
2519109

Downloads

China China
3
Germany Germany
290
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
25813205
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
25813205
Unknown Country Unknown Country
141

Files

File Size Format Downloads
45.pdf 565,79 kB Adobe PDF 51626848

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.