Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства
Other Titles Реабилитационный маркетинг: эволюция концепций маркетинга в условиях изменения социо-эколого-экономического состояния общества
Reabilitation marketing: marketing concepts evolution in condition of the changes in the socio-ecological-economic state of society
Authors Olefirenko, Oleh Mykhailovych  
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6214-4590
Keywords реабілітаційний маркетинг
концепції маркетингу
еволюція маркетингу
концепция маркетинга
социо-эколого-экономическое развитие
реабилитационный маркетинг
marketing concepts
socio-ecological-economic development
rehabilitation marketing
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Олефіренко О.М. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 34-42
Abstract У цій статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної реакції на зміну світового соціо(еколого(економічного стану суспільства. Визначено основні пріоритети і завдання вітчизняного маркетингу. // Русск. версия: В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Belarus Belarus
1
China China
6
Denmark Denmark
1
France France
466675
Germany Germany
1497688741
Greece Greece
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1206689304
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
9
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
466685
Pakistan Pakistan
1
Poland Poland
1519093855
Russia Russia
49
Singapore Singapore
-1299776677
Turkey Turkey
44
Ukraine Ukraine
206915
United Kingdom United Kingdom
2095841556
United States United States
1695413942
Unknown Country Unknown Country
131681

Downloads

Belarus Belarus
1
China China
3
Czechia Czechia
1
France France
1265023708
Germany Germany
83163
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
8
Ukraine Ukraine
969572385
United Kingdom United Kingdom
11775275
United States United States
-1873711798
Unknown Country Unknown Country
275

Files

File Size Format Downloads
1_4.pdf 203.31 kB Adobe PDF 372743023

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.