Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Моделювання маркетингових інформаційних систем
Other Titles Modelling of marketing information systems
Моделирование маркетинговых информационных систем
Authors Tielietov, Oleksandr Serhiiovych  
Zahorylko, Serhii Oleksandrovych
ORCID http://orcid.org/0000-0001-9977-2294
Keywords імітаційне моделювання
метод найменших квадратів
логіт-регресія
експертна система
інформаційна маркетингова система
имитационное моделирование
метод наименьших квадратов
логит-регрессия
экспертная система
информационная маркетинговая система
imitation modelling
least-squares method
logit-regression
expert system
informative marketing system
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Тєлєтов О.С. Моделювання маркетингових інформаційних систем / О.С. Тєлєтов, С.О. Загорулько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 59-72
Abstract У даній роботі розкриті практичні аспекти імітаційного моделювання економічних процесів, побудовані економетричні моделі та експертна система, які дозволяють імітувати поведінку суб’єктів маркетингової діяльності під впливом зміни зовнішніх і внутрішніх факторів, розроблені практичні рекомендації для управлінських організацій України різних рівнів. // Русск. версия: В данной работе раскрыты практические аспекты имитационного моделирования экономических процессов, построены эконометрические модели и экспертная система, которые позволяют имитировать поведение субъектов маркетинговой деятельности под влиянием изменения внешних и внутренних факторов, разработаны практические рекомендации для управленческих организаций Украины разных уровней. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Canada Canada
1
China China
749
EU EU
2
France France
48155182
Germany Germany
14968222
Greece Greece
121355724
Iran Iran
2
Ireland Ireland
158705
Japan Japan
1
Kazakhstan Kazakhstan
8
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
959435
Romania Romania
1
Russia Russia
28
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
71387
United Kingdom United Kingdom
1986235308
United States United States
369451153
Unknown Country Unknown Country
198543

Downloads

China China
221733143
France France
14968222
Germany Germany
751
India India
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
92967
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1901130835
Unknown Country Unknown Country
248

Files

File Size Format Downloads
2_2.pdf 248,32 kB Adobe PDF -1664335500

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.