Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделювання маркетингових інформаційних систем |
Other Titles |
Modelling of marketing information systems Моделирование маркетинговых информационных систем |
Authors |
Tielietov, Oleksandr Serhiiovych
Zahorylko, Serhii Oleksandrovych |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-9977-2294 |
Keywords |
імітаційне моделювання метод найменших квадратів логіт-регресія експертна система інформаційна маркетингова система имитационное моделирование метод наименьших квадратов логит-регрессия экспертная система информационная маркетинговая система imitation modelling least-squares method logit-regression expert system informative marketing system |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Тєлєтов О.С. Моделювання маркетингових інформаційних систем / О.С. Тєлєтов, С.О. Загорулько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 59-72 |
Abstract |
У даній роботі розкриті практичні аспекти імітаційного моделювання економічних процесів,
побудовані економетричні моделі та експертна система, які дозволяють імітувати поведінку
суб’єктів маркетингової діяльності під впливом зміни зовнішніх і внутрішніх факторів,
розроблені практичні рекомендації для управлінських організацій України різних рівнів. //
Русск. версия: В данной работе раскрыты практические аспекты имитационного моделирования экономических процессов, построены эконометрические модели и экспертная система, которые позволяют имитировать поведение субъектов маркетинговой деятельности под влиянием изменения внешних и внутренних факторов, разработаны практические рекомендации для управленческих организаций Украины разных уровней.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/206 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
749
EU
2
France
48155182
Germany
14968222
Greece
121355724
Iran
2
Ireland
158705
Japan
1
Kazakhstan
8
Lithuania
1
Netherlands
959435
Romania
1
Russia
28
Turkey
16
Ukraine
71387
United Kingdom
1986235308
United States
369451153
Unknown Country
198543
Downloads
China
221733143
France
14968222
Germany
751
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
92967
United Kingdom
1
United States
-1901130835
Unknown Country
248
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
2_2.pdf | 248,32 kB | Adobe PDF | -1664335500 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.