Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів
Authors Shkola, Viktoriia Yuriivna
Буднік, Т.В.
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Школа, В.Ю. Аналіз методичних підходів до оцінки рекламних заходів [Текст] / В.Ю. Школа, Т.В. Буднік // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 122 - 123.
Abstract Для оцінювання ефективності рекламної кампанії варто застосовувати комплексний підхід, тобто одночасно застосовувати методи як комунікативної, так і економічної оцінки ефективності. Це дозволить зменшити ризик однобічного, необ'єктивного оцінювання, вирішити проблему збільшення точності отриманих розрахунків, уникнути суб'єктивності оцінки тощо. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20833
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
EU EU
1
France France
3
Germany Germany
233
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
15
Turkey Turkey
12
Ukraine Ukraine
1313
United States United States
345
Unknown Country Unknown Country
34

Downloads

China China
3
Germany Germany
234
Ukraine Ukraine
1314
Unknown Country Unknown Country
150

Files

File Size Format Downloads
63.pdf 431,1 kB Adobe PDF 1701

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.