Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2135
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку
Authors Baskakova, Maryna Yuriivna
Keywords просування інновацій
споживчий ринок
продвижение инноваций
потребительский рынок
promotion of innovation
consumer market
Type Article
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2135
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Баскакова, М.Ю. Формування комплексу просування інновацій на споживчому ринку [Текст] / М.Ю. Баскакова // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2006. — №7(91). — С. 127-131.
Abstract In article substantive provisions stimulation sales methods of the innovative goods suggested by the author - a promotion complexes of innovations are considered. Also probable complexes stages and making actions of each of stages are offered. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/2135
Appears in Collections: Вісник Сумського державного університету. Економіка

Views

China China
7
EU EU
2
France France
4
Germany Germany
413
Iran Iran
1
Netherlands Netherlands
7
Poland Poland
4
Russia Russia
13
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2238
United States United States
23
Unknown Country Unknown Country
61

Downloads

China China
3
France France
2
Germany Germany
414
Norway Norway
2
Romania Romania
1
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
2239
United States United States
3
Unknown Country Unknown Country
153

Files

File Size Format Downloads
21 Baskakova p127-130.pdf 100,22 kB Adobe PDF 2819

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.