Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21487
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Шляхи перебудови викладання курсу загальної фізики
Authors Opanasiuk, Anatolii Serhiiovych  
Міщенко, Б.А.
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1888-3935
Keywords загальна фізика
общая физика
general physics
Type Article
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21487
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Опанасюк, А.С. Шляхи перебудови викладання курсу загальної фізики [Текст] / А.С. Опанасюк, Б.А. Міщенко // Досягнення сучасної електроніки і методика викладання її у вищій школі : тези доповідей міжкафедрального науково-методичного семінару, 18-19 квітня 2007 року. - Суми : СумДУ, 2007. - С. 38-40.
Abstract Для збереження провідної ролі фізики у підготовці високопрофесійних фахівців необхідне істотне коригування пріоритетів та акцентів у системі фізичної освіти. Аналіз традиційних програм з фізики, відповідних підручників та посібників дозволяє зробити висновок, що вони насправді не дають цілісного уявлення про структуру та будову довколишнього світу, по суті, відтворюючи програму шкільного курсу на основі залучення вищої математики. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/21487
Appears in Collections: Наукові видання (ЕлІТ)

Views

Canada Canada
4849
China China
1
Finland Finland
1
France France
2
Germany Germany
240
Greece Greece
1
Ireland Ireland
225330
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
9698
Russia Russia
15
Singapore Singapore
16696130
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
4905220
United Kingdom United Kingdom
2471998
United States United States
57705790
Unknown Country Unknown Country
43

Downloads

China China
4
France France
2
Germany Germany
4850
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9078728
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
57705791
Unknown Country Unknown Country
93

Files

File Size Format Downloads
17.pdf 506,49 kB Adobe PDF 66789470

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.