Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування |
Other Titles |
Маркетинговые стратегии антикризисного управления: классификационные признаки и условия применения Marketing strategies in anti-recessionary management: classification signs and application conditions |
Authors |
Melnyk, Yuliia Mykolaivna
|
ORCID | |
Keywords |
маркетинговые стратегии антикризисного управления механизм маркетингового антикризисного управления маркетинговые инструменты кризисные явления marketing anti-recessionary strategy mechanism of marketing anti-recessionary management marketing tools crisis phenomena маркетингові стратегії антикризового управління механізм маркетингового антикризового управління маркетингові заходи кризові явища |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 |
Publisher | ТОВ «ВТД «Університетська книга» |
License | |
Citation | Мельник Ю.М. Маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування / Ю.М. Мельник // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – №4. – Т. ІІ. – С. 105-110 |
Abstract |
У статті досліджено сутність маркетингових стратегій антикризового управління, визначено їх особливості та умови застосування в системі антикризового менеджменту, проаналізовано та сформовано класифікаційні ознаки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 В статье проведено исследование сущности маркетинговых стратегий анти кризисного управления, определены их особенности и условия применения в системе антикризисного менеджмента, проанализированы и сформированы классификационные признаки. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 In the article the research of marketing strategies in anti-recessionary management essence is conducted, their features and an application condition in system of anti-recessionary management are defined, classification signs are analyzed and generated. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/22750 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
![Austria](/flags/at.gif)
158040
![Belarus](/flags/by.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
556529816
![EU](/flags/eu.gif)
3
![France](/flags/fr.gif)
316928
![Germany](/flags/de.gif)
73675529
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Iran](/flags/ir.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
10561235
![Italy](/flags/it.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
316922
![Poland](/flags/pl.gif)
56106
![Russia](/flags/ru.gif)
316918
![Sweden](/flags/se.gif)
1
![Turkey](/flags/tr.gif)
16
![Ukraine](/flags/ua.gif)
-1279022553
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
152337
![United States](/flags/us.gif)
1452804939
![Unknown Country](/flags/--.gif)
284117250
Downloads
![Austria](/flags/at.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
2
![EU](/flags/eu.gif)
1
![France](/flags/fr.gif)
21681
![Germany](/flags/de.gif)
188794
![India](/flags/in.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
105088
![Poland](/flags/pl.gif)
30857
![Russia](/flags/ru.gif)
35
![Slovakia](/flags/sk.gif)
32292
![Ukraine](/flags/ua.gif)
155379716
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
25672
![United States](/flags/us.gif)
556529816
![Unknown Country](/flags/--.gif)
1276
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_4_2_105_110.pdf | 238,19 kB | Adobe PDF | 712315234 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.